maandag 14 december 2009

Rijnsburg autobrand Rijnzichtweg



Vanmiddag werd de brandweer Rijnsburg gealarmeerd voor een buitenbrand aan de Rijnzichtweg te Oegstgeest. Op de pager stond prio1, gezien mijn plaatselijke bekendheid dacht ik dat kan wel eens een auto wezen. Toen ik richting het viaduct van de snelweg reed zag ik de rode gloed en zwarte rook al voor mij aan de horizon verrijzen. Ter plaatse stond een busje in de brand, welke veel bekijks trok van scholieren welke net van school kwamen. Ook had de autobrand flinke gevolgen voor het wegverkeer, aangezien de politie alle 2 de rijstroken had afgezet. Een file tot aan Leiden toe tot gevolg(denk ik). Je zal maar lekker geklust hebben en naar de warme maaltijd bij moeders de vrouw willen. De bestuurder bemerkte dat de motor erg warm was met een brandende auto tot gevolg. De brandweer Rijnsburg bluste de brand en werd even later opgeroepen voor een takelklusje in de eigen gemeente.fotograaf Paul Termorshuizen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten